استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی!
سرخط خبرها

بازگشت باشگاه پدیده به سوی حمیداوی| نام نماینده مشهد باز هم تغییر می‌کند؟

  • کد خبر: ۷۷۳۳۱
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
بازگشت باشگاه پدیده به سوی حمیداوی| نام نماینده مشهد باز هم تغییر می‌کند؟
شنیده می‌شود مجددا قرار است باشگاه پدیده به مالک سابق خود، فرهاد حمیداوی سپرده شود.

به گزارش شهرآرانیوز، واسط فصل گذشته بود که ناگهان خبری آمد که فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو به دلیل پاره‌ای از مشکلات مالی که مربوط به فعالیت هایش در کارخانه اش بود بازداشت شده است هر چند که او بعد از مدتی این موضوع را رد کرد، اما در نهایت کار به جایی رسید که باشگاه شهرخودرو به هیات فوتبال مشهد واگذار شد و نام تیم به پدیده مشهد تغییر پیدا کرد.

تیم پدیده در ادامه راه توانست با وجود مشکلاتی که تغییر مالکیت برایش به وجود آورد با رتبه نهم فصل را به پایان برساند.

نکته قابل توجه در مورد این باشگاه مشهدی این است که چند روزی است بحث بازگشت فرهاد حمیداوی به این باشگاه مطرح شده است و گفته می‌شود طبق پیگیری‌هایی که او انجام داده قصد دارد تیم را از هیات فوتبال پس بگیرد و ظاهرا برای بازپس گرفتن باشگاه مانعی هم سر راهش نیست.

نکته‌ای قابل تامل که این سوال را به وجود می‌آورد متولیان تصمیم گیری در این باره آیا می‌توانند تضمین بدهند که بار دیگر در اواسط فصل پدیده مشهد دچار مشکل نشود و آیا فردی که دارای مشکلات مالی بوده می‌تواند آینده مناسب و بدون دغدغه‌ای را برای نماینده استان خرسان رضوی تضمین کند؟

به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که باشگاه پدیده در سال گذشته سپری کرد اکنون فدراسیون فوتبال به عنوان متولی این رشته ورزشی نظارت بیشتری به عملکرد باشگاه‌ها به خصوص باشگاه‌های غیر دولتی داشته باشد و در بعد مالکیت آن‌ها حساسیت و وسواس بیشتری به خرج دهد. شاید حتی لازم باشد کمیته اخلاق فدراسیون نیز به این موضوع ورود کند که چطور ممکن است مالکی که به دلیل مسائل مالی نتوانسته تا پایان فصل کنار تیمش باشد اکنون دوباره سودای پس گرفتن تیم را داشته باشد.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->